loading...

مسي گل

مسي گل

بازدید : 291
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معارفه مضرات فروش كاندوم روش اينترنتي

شناخت سايتهاي با اعتبار خريد كاندوم فضايي در ايران

خريد كاندوم فضايي چيست و كاندوم هاي عجيب و جالب چه هستند ؟

در دنياي امروز كه تكنولوژي و نوآوري حرف اول را در توليدات ميزند هرروز در هر شاخه اي بايد شاهد عرضه محصولي جديد باشيم.كاندوم نيز از اين قاعده مستثني نيست و نخواهد بود.در حالي كه كاندوم امروزه به يك جزء جدا نشدني زندگي زناشويي اكثر زوجها تبديل شده است, كمپاني هاي توليد كاندم به دنبال نوآوري و خلاقيت در انواع كاندوم ها براي ايجاد احساس بهتر براي زوجها در طول رابطه جنسي هستند.البته در دنياي امروز كه هر شركت يا كمپاني با هزينه هاي گزاف تبليغاتي و بازاريابي به دنبال كسب سهم بيشتري از بازار هستند بايد هوشمندانه انتخاب كرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بي فايده يا حتي گاهي اوقات خطرناك نيفتاد.

برخي از كاندوم فضايي هاي توليدي كارخانه ها صرفا جنبه تبليغاتي يا سرگرمي دارد و برخي از آنها حتي كار اصلي كاندوم (جلوگيري از بارداري هاي ناخواسته و بيماري هاي جنسي) را انجام نمي دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخي از اين محصولات باعث مي شود كه شما لحظات بهتري در رابطه جنسيتان تجربه كنيد.تجربه بعضي افراد نشان داده كه استفاده از برخي از اين كاندوم ها باعث كيفيت بيشتر در رابطه و نزديك تر شدن به نقطه اوج جنسي شده است.تنوع كاندوم هاي خاص و عجيب بسيار زياد است.اگر مي خواهيد هنگام خريد اين دست از كاندوم ها خريد خوبي داشته باشيد به تاييديه FDA روي بسته بندي كاندوم دقت نماييد و در درجه بعدي تاريخ انقضاي بسته را هم چك كنيد.

با توجه به مزاياي خريد كاندوم فضايي كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند. در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخنجات كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .

مدل هايي از كاندوم هاي عجيب و جالب

انواع كاندوم:

كاندوم ها در دو نوع كاندوم مردانه و كاندوم زنانه وجود دارند ، كاندوم ها يكسان و يك اندازه نيستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم كش ويا ماده نرم كننده (لوبريكنت) متفاوت مي باشند و برخي از كاندوم ها ماده اسپرم كش ندارند . كاندوم هاي محتوي ماده اسپرم كش موثرتر از انواع بدون اسپرم كش هستند . كاندوم ها در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته و در بسته هاي كوچك بسته بندي مي شود .

جديدترين كاندوم موجود در بازار كاندوم فضايي هستند كه بتازگي اجازه فروش در ايران را پيدا كرده اند . كه ميتوانيد از مراكز معتبر فروش كاندوم فضايي مثل فروشگاه منتوشاپ تهيه كنيد.

كاندوم فضايي
فرق كاندوم فضايي با كاندوم هاي معمولي چيست ؟

همون طور كه از اسم آنها پيداست شكل و قيافه اين كاندوم ها اصلا هيچ شباهتي به كاندوم هاي معمولي ندارد .همين تفاوت در شكل و عملكرد باعث شده كه ، هنگام استفاده از اين كاندوم ، زن و شوهر احساسات جديدي رو تجربه مي كنند كه تا الان هيچ ايراني اي تجربه نكرده .با توجه به طراحي خاص اين كاندوم فضايي ، بخاطر وجود برجستگي هاي فوق العاده بزرگ بر روي بدنه ي كاندوم ، نقطه ي جي و كليتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلي بانوان ) بشدت تحريك مي شود .
تا جايي كه بسياري از بانواني كه هرگز تجربه ي اوج لذت جنسي و ارگاسم را نداشته اند ، با اين كاندوم براي اولين بار به ارگاسم رسيده اند .

مدل هاي مختلف كاندوم هاي فضايي :

كاندوم فضايي اره ماهي:

اين كاندوم با دندانه هاي بسيار بزرگ و نقطه هاي برجسته در كنار دندانه ها ، تجربه ي اوج لذت جنسي را به شما و همسرتان هديه مي دهد.

كاندوم فضايي طوقي:
اين كاندوم همزمان با برجستگي هاي بزرگ ، قطر آلت تناسلي مرد را به صورت آني افزايش مي دهد .
كاندوم فضايي شمشيري :
اين كاندوم يك رديف خار هاي بسيار برجسته از جنس لاتكس نرم براي تقويت حسه جنسي در رابطه زناشويي .

كاندوم فضايي دكمه دار :

توجه بكنيد كه اين كاندوم دكمه داره ، اين كاندوم جزو كاندوم خاردار نيست
با دكمه هاي فوق برجسته ، نقطه ي جي و كليتروس بانوان را تحريك كرده و سبب ايجاد رضايت جنسي در زن و شوهر مي شود .
انواع مختلف كاندوم,كاندوم,مدل هاي عجيب كاندوم

كاندوم فضايي چرخشي :

سر تا پاي اين كاندوم براي تحريك بيشتر نقاط حساس بدن ايجاد شده ، كاندومي كه هر زن و شوهري بايد حداقل يكبار آن را امتحان كنند !!

چگونه كاندوم هاي فضايي را خريداري كنيم ؟

در تهران بعضي از داروخانه ها كاندوم فضايي را براي فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات براي فروش عرضه نشده اند ، شما ميتوانيد به سايت منتو شاپ مراجعه كنيد و از قيمت اين محصول با خبر شويد و اين محصول را سفارش دهيد و درب منزل يا محل كارتون با بسته بندي محرمانه تحويل بگيريد.

براي خريد آنلاين كاندوم به https://mentoshop.ir مراجعه كنيد .

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

توضيح مدل هاي تعيين تعرفه آموزش تعميرات لپ تاپ حرفه اي


موسسه پارسه دوره هاي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات كامپيوتر را با بهترين كيفيت برگزار مي كند.

مقاله هاي آموزشي جهت يادگيري بيشتر
لپ تاپ چيست ؟
رايانه كيفي يا لپ‌ تاپ (به انگليسي: لپ تاپ)، كوچك و تقريباً سبك گفته مي‌شود. وزن آن معمولاً بين ۱ تا ۷ كيلو است كه به‌اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگي دارد. اين رايانه كوچك‌تر از رايانه‌هاي روميزي است و مي‌تواند با يك باتري كاركند و يا از يك آداپتور AC/DC خارجي تغذيه شود. بسياري از آن‌ها چند سلول ۳ ولت دارند كه در اجراي عملكرد ساعت و ديگر فرآيندها در هنگام قطع برق مفيد است. لپ‌تاپ‌ها به طور كلي داراي همان اجزايي هستند كه در يك رايانه روميزي وجود دارد ولي با اين تفاوت كه تا جاي ممكن از وزن و اندازه آنها كاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها داراي صفحه نمايش بلور مايع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها براي RAM در نظر گرفته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها داراي يك صفحه كليد سرخود هستند و يك ماوس نيز روي صفحه زيرين آنها وجود دارد ولي مي‌توان صفحه‌كليد و ماوس خارجي و جداگانه نيز به آنها متصل كرد. لپ تاپ ها در انواع مختلف ساخته شده اند. و خريداد با توجه به كاري كه با لپ تاپ مي خواهد انجام بدهد آن ها را خريداري مي كند.

موسسه پارسه دوره هاي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات كامپيوتر را با بهترين كيفيت برگزار مي كند.
عمر مفيد لپ‌ تاپ چقدر است؟

تصور كنيد‌، براي انجام امور روزمره‌، تكميل فرم استخدام از طريق اينترنت، تهيه يك گزارش مهم، يا چك كردن صورتحساب بانكي خود زمان كوتاهي فرصت داريد و ناگهان لپ‌تاپ شما روشن نمي‌شود. چه مي‌كنيد؟

از هر روش ممكن براي به كار انداختن آن استفاده مي‌كنيد؟ دست به دامن دوستان و آشنايان كه تخصصي در اين زمينه دارند مي‌شويد ؟يا با مشت و لگد به جان لپ‌تاپ بيچاره مي‌افتيد؟ شايد هم فكر كنيد لپ‌تاپ شما عمر خود را كرده و بايد به فكر تهيه يك لپ‌تاپ جديد باشيد. اين تصميم وقتي لپ‌تاپ شما بيش از دو سه سال رفيق گرمابه و گلستانتان باشد و دست بر قضا گارانتي آن هم تمام شده باشد، يا اينكه اصلا گارانتي نداشته باشد حالت جدي‌تري به خود مي‌گيرد. زيرا در اين صورت بايد هزينه تعمير لپ‌تاپ و تامين قطعه را از جيب مبارك بدهيد.

اينجا است كه براي دلداري دادن به خود هم فكر كنيد، به هرحال هر كالايي طول عمري دارد و بايد قديمي‌ها يك روز جايشان را به تازه واردها دهند.

اكثر كاربران لپ‌تاپ تصور مي‌كنند‌، تا هر زماني لپ‌تاپشان از عهده انجام وظايف خود برآيد مي‌توان بر آنها براي انجام امور مختلف تكيه كرد. اما اين تصوري اشتباه است و لپ‌تاپ‌ها ممكن است زماني كه بيشتر از هر زمان ديگر به وجودشان نياز داريد‌، دست شما را در پوست گردو بگذارند. پس بهتر است قبل از اينكه درگير دردسرهاي تعمير دستگاه و بازيابي اطلاعات و تامين قطعه و ... شويد به فكر چاره باشيد.
موسسه پارسه دوره هاي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات كامپيوتر را با بهترين كيفيت برگزار مي كند.
كارشناسان و فعالان بازار معتقدند طول عمر يك دستگاه تحت تاثير عوامل مختلفي چون، نحوه استفاده، ورود تكنولوژي‌هاي نوين و مدل‌هاي مبتني بر تكنولوژي‌هاي جديد و عوامل ديگري از اين دست متفاوت است. ولي به طور ميانگين عمر مفيد يك لپ‌تاپ دو تا سه سال تخمين زده شده است. البته لپ‌تاپ‌هاي برخي از برندها مانند اپل طول عمر بيشتري نسبت به برندهايي نظير لنوو، اچ پي، دل و... دارند.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه شركت‌هاي عرضه كننده هر كدام بنا بر حساسيتي كه روي برندي كه عرضه مي‌كنند دارند طول عمر لپ‌تاپ‌هايشان را بالاتر از ساير برندها اعلام مي‌كنند.ولي اكثر كارشناسان طول عمر لپ‌تاپ را دو تا سه سال تخمين زده‌اند و مي‌گويند ممكن است خرابي يك قطعه در نگاه اول به معني پايان يافتن عمر يك لپ‌تاپ نباشد. ولي عدم يافتن قطعه در بازار‌، به دليل عرضه مدل‌هاي جديد كه بر تكنولوژي‌هاي نوين مبتني هستند خط قرمزي روي ادامه حيات لپ‌تاپ مي‌كشند.

برخي از فعالان بازار نيز معتقدند لپ‌تاپ‌هاي برخي از برندها كه مدت گارانتي آنها از طرف شركت‌هاي عرضه‌كننده تنها يك‌سال است، عمر مفيد كمتري نسبت به ساير برندها كه از خدمات پس از فروش سه ساله بهره‌مندند دارند. به عنوان مثال يكي از فعالان بازار ادعا مي‌كند برخي از لپ‌تاپ‌هاي لنوو،اچ پي و دل عمر مفيدي در حد يك سال دارند كه البته عرضه كنندگان اين لپ‌تاپ‌ها نسبت به اين موضوع واكنش نشان مي‌دهند.

خطراتي كه جان لپ‌تاپ را تهديد مي‌كنند

بر اساس اعلام كلانتري، يكي از فعالان بازار كه دستي بر كار تعمير لپ‌تاپ نيز دارد، مهم‌ترين قطعه‌اي كه بر افزايش يا كاهش طول عمر لپ‌تاپ تاثير مي‌گذارد باتري لپ‌تاپ است و معمولا بيشتر لپ‌تاپ‌هايي كه دچار اين مشكل مي‌شوند بايد نسبت به خريد باتري جديد اقدام كنند كه هزينه خريد باتري بين 50 تا 200 هزار تومان است. حال تصور كنيد باتري لپ‌تاپ مذكور در بازار موجود نباشد. اين به معني اين است كه لپ‌تاپ شما تبديل به pc شده است و عمر آن به عنوان يك رايانه همراه به پايان رسيده است.

محسن بهنامي ‌يكي از فعالان بازار نيز با اشاره به اين نكته كه آسيب باتري و آداپتور لپ‌تاپ مهم‌ترين مشكلي است كه كاربران لپ‌تاپ با آن مواجه مي‌شوند گفت: گاه نيز كارت گرافيك دستگاه دچار مشكل مي‌شود كه تعويض كارت گرافيك هزينه‌اي حدود 100تا 150 هزار تومان روي دست كاربر مي‌گذارد. به گفته وي البته برخي از تعميركاران براي كاهش هزينه كارت گرافيك آسيب ديده را مجددا تعمير مي‌كنند و از آن استفاده مي‌كنند كه تعمير كارت گرافيك هزينه‌اي حدود 70 تا 80 هزار تومان دارد .ولي پس از مدتي اين قطعه مجددا دچار ايراد مي‌شود و بهتر است از اول براي خريد كارت گرافيك اقدام شود. به گفته وي آسيب پردازنده و مادربورد هم ايراد ديگري است كه سلامت لپ‌تاپ‌ها را تهديد مي‌كند كه در صورت آسيب‌ديدگي اين قطعه بايد حدود 300 تا 400 هزار تومان هزينه شود.
موسسه پارسه دوره هاي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات كامپيوتر را با بهترين كيفيت برگزار مي كند.

جهت يادگيري آموزش تعميرات لپ تاپ دنبال كنيد

بازدید : 180
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري چينو گردشگري در اين كشور در طول چند دهه قبل خيلي توسعه يافته است. كشور چين را به عنوان يكي از پررونق ترين بازار هاي توريستي مي شناسند.سرزمين چين از ديد توريست و مسافر در جايگاه سوم دنيا جاي دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

از ديدني هاي فراوان چين كه هر ساله گردشگران زيادي را جذب مي كند ميتوان به : ديوار بزرگ چين, شهر ممنوعه, لشگر سفالين, كاخ تابستاني پكن و ... اشاره نمود.معبد شش درخت انجير, برج كانتون, سيتيك پلازا نيز از ديدني هاي معروف شهر گوانگجو چين است كه باعث شده تا تور گوانگجو نيز طرفداران خاص خود را داشته باشد.چين با نام رسمي جمهوري خلق چين، كشوري است كه در شرق قاره آسيا واقع شده است.كشور چين كه پرجمعيت‌ترين كشور دنيا با بيش از ۱,۶ ميليارد نفر سكنه‌است، توسط حزب كمونيست چين در قالب نظام تك‌حزبي اداره مي‌شود. اين حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مديريت مستقيم (پكن، تيانجين، شانگهاي و چونگ‌كينگ) و ۲ منطقهٔ اداري ويژهٔ بسيار خودمختارِ هنگ كنگ و ماكائو حكومت مي‌كند. پايتخت كشور چين، پكن است. از نظر وسعت سومين يا چهارمين كشوردنياست

و از نظر وسعت خاكي دومين كشور بزرگ دنيا بدون احتساب آب هاي داخلي است.

چين داراي چشم اندازهاي طبيعي متنوعي است كه از استپ‌هاي جنگلي و بيابان‌هايي چون گبي و تكله‌مكان در ناحيهٔ خشك شمالي نزديك به مغولستان و سيبري روسيه گرفته تا جنگل‌هاي گرمسيري در سرزمين‌هاي مرطوب جنوبي نزديك به ويتنام، لائوس و برمه را در برمي گيرد. مناطق غربي چين ناهموار است و مرز طبيعي چين را با هند ، رشته كوه هاي هيماليا و تيان شان ترسيم مي كنند.

زبان رايج مردم چين ، چيني است و واحد پولي آن يوآن مي باشد. شهرهاي مهم چين عبارتند از : پكن ، شانگهاي ، گوانجو و هنگ كتگ.كشور چين
بهترين زمان براي سفر به چين :كشور چين همواره يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري بوده كه در تمام ماه هاي سال گردشگران زيادي به آن سفر مي كنند. اما سه هفته ي طلايي در چين وجود دارد كه آئين ها و مناسبت هاي خاص آن هفته ها از جمله جاذبه هاي گردشگري چين محسوب مي شود. اين هفته ها عبارتند از : تعطيلات روز مي ، تعطيلات روز ملي چين و تعطيلات جشنواره بهاره. دو هفته ي آخر اكتبر نيز كه نمايشگاه تجارت جهاني در گوانجو برگزار مي گردد يكي ديگر از زمان هاي پر طرفدار براي سفر به چين است و تعداد زيادي تجار و صاحبان كسب و كار در اين بازه زماني به گوانجو سفر مي كنند.

اميدواريم كه تور چين به شما خوش بگذرد

بازدید : 168
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور ارمنستان از دسته مسافرت هايي است كه طلب كنندگان زيادي حاوي مي باشد.دولت ارمنستان نيز توانسته مي باشد.

موزه‌هاي ايروان

موزه‌هاي ايروان معمولا از ساعت ۹ يا ۱۰ صبح تا ۵ يا ۶ عصر باز هستند. اگر به طور اتفاقي در فصل ارديبهشت به ايروان سفر كرديد، مي‌توانيد در شب‌موزه حضور داشته باشيد. شب‌موزه مراسمي جالب براي تمام ايرواني‌ها، آمريكايي‌ها و توريست‌هاست. در شب‌موزه تمام موزه‌ها تا نيمه‌ي شب باز هستند و لازم نيست بابت بازديد هيچ پولي پرداخت كنيد.

دخانيات مصرف دخانيات در اماكن عمومي به كلي ممنوع است اما ارمنستان يكي از بالاترين نرخ هاي استفاده از دخانيات در اروپا را دارد. در كافه‌هاي سرباز اگر زير سيگاري ديديد، مي‌توانيد سيگار بكشيد.سلامت در ارمنستانارمني‌ها مردم مهمان‌نوازي هستند و ممكن است آنقدر غذا جلوي شما بگذارند كه چندساعتي مشغول خوردن شويد. بهتر است حد خوردن را رعايت كنيد وگرنه دچار دل درد و بيماري‌هاي پرخوري مي‌شويد. غذاها و آب اين كشور سلامت و كيفيت بسيار خوبي دارند و از اين نظر مشكلي نخواهيد داشت.

براي خيلي از مسافران، ايروان شهري بهشتي است چون تمام نقاط آن را فروشگاه‌هاي مختلف و مناسب براي بودجه‌ي شما پر كرده است. بازديدكننده‎ها مي‌توانند از فروشگاه‌ها و بوتيك‌هاي بزرگ، اجناس گران‌قيمت و اصل خريداري كنند و هم مي‌توانند از محصولات ايرواني جالب و ارزان‌قيمت ديدن كنند. هيچ مسافري ايروان را بدون ديدن Vernisغير مجاز مي باشدe ترك نمي‌كند. اين فروشگاه در روز‌هاي تعطيل هم باز است و سوغاتي‌هاي سنتي ايرواني، جواهرات، غذا، وسايل الكترونيكي و حتي حيوان خانگي مي‌فروشند.

سوغاتي هاي سنتي اين كشور محدود به فرش، صنايع دستي و يادگاري‌هاي دوره شوروي مي‌شود.

اميدواريم كه تور ارزان ارمنستان به شما خوش بگذرد

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري دبيازجمله از مناطق كشور امارات متحده عربي هست. دبي در جنوب سرزمين مان و در حومه خليج پارس و در شبه جزيره عربستان جاي دارد. دبي كلان ترين شهر كشور امارات نيز مي‌باشد.

خطوط مترو
ايستگاه برجمان، مترو دبي در سال ۲۰۰۹
نوشتار‌هاي اصلي: مترو دبي و مونوريل پالم جميرا

پروژهٔ ۳٫۹۸ ميليارد دلاري مترو دبي در حال حاضر بهره‌برداري شده‌است اما هنوز بخش‌هايي كوچكي از آن در دست ساخت است. افتتاح كامل خط قرمز و خط سبز اين مترو در سال ۲۰۱۰ بود. مترو دبي ارزان‌ترين شبكهٔ مترو جهان، بعد از متروي تهران در ايران مي‌باشد. خط سبز اين مترو، منطقهٔ الراشديه را به مركز شهر و خط قرمز آن، فرودگاه بين‌المللي دبي را به جبل علي متصل مي‌كند. راه‌اندازي خط آبي (۲۰۱۱) و خط بنفش (۲۰۱۲) نيز در دست ساخت است. مترو دبي داراي ۴۷ ايستگاه است كه ۳۷ ايستگاه آن روي زمين و ۱۰ ايستگاه آن در زير زمين است.

مترو دبي اولين شبكهٔ خطوط مترو شهري است كه در شبه جزيره عربستان ساخته شده‌است.

مونوريل پالم جميرا يك خطوط مونوريل است كه در جزيرهٔ مصنوعي پالم جميرا قرار دارد. اين مونوريل، جزيرهٔ پالم جميرا را به سرزمين اصلي دبي متصل مي‌كند و به خط قرمز مترو دبي ختم مي‌شود. اين مونوريل در ۳۰ آوريل ۲۰۰۹ افتتاح شد.
دريايي

دبي داراي دو بندر اصلي مي‌باشد: بندر راشد و بندر جبل علي. بندر جبل علي بزرگ‌ترين بندرگاه ساخته شده به دست انسان، بزرگ‌ترين بندر خاورميانه و ۷اُمين بندر شلوغ جهان مي‌باشد.

يكي از روش‌هاي سنتي كه مي‌توان از بر دبي به ديره رفت، استفاده از قايق‌هايي مرسوم به عَبرَه است كه در رودخانهٔ دبي با نام «خور» موجود است. همچنين اتوبوس‌هاي دريايي نيز در اين رودخانه فعاليت مي‌كند.
فرهنگ
دبي در حال غني ساختن فرهنگش مي‌باشد با ساخت دهكده فرهنگي دبي كه شامل موزه‌هاي هنري و كتابخانه‌ها و مدارس رقص و موزيك، فروشگاه كتابهاي كمياب و فضاهاي باز براي تفريح و استراحت مي‌باشد. دبي داراي چندين سالن تئاتر مي‌باشد از جمله تالار سلطنتي، تئاتر جامعه دبي و تئاتر مدينه كه ميزبان بسياري از كارهاي هنري و توليدات كشورهاي غربي است. جشنواره بين‌المللي فيلم دبي، جشنواره‌اي است كه هر ساله در اين شهر برگزار شده و ستاره‌هاي دنيا را از سراسر جهان جذب مي‌كند.

اميدواريم تور دبيبه شما خوش بگذرد

بازدید : 193
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يادگيري تغيير سرعت لود وب سايت هاي جوملايي بخش دو

قدم 3 : از بين بردن افزونه ها و بخش هايي كه از وب سايت هاي ديگر خونده ميشن و باعث كندي سايت ميشن مثل آمار سايت وبگذر و ... يا
ماژول هاي بلاگ . اين بخش ها به شدت سرعت لود را كم ميكنند . و چون بعضا سرورهاي خيلي قدرتمندي ندارند زمان زيادي نياز است تا بتوانند خدمات ارائه كنند
. و اين سرعت لود شما را خيلي خيلي كند مي كند .

قدم 4 : استفاده از سرورهاي ايران و هاستهاي خيلي خوب . استفاده از host سريع و قوي كه در بالابردن سرعت سايت موثر است ، قيمت طراحي سايت
را نيز افزايش ميدهد . همچنين اگر سرور شما در ايران باشد سرعت انتقال فايلها به علت كم شدن مسافت كمي كمتر مي شود و سرعت
لود وب سايت را افزايش مي دهد البته به ياد داشته باشيد اين مسئله به سئو شما كمك خاصي نميكند.

گام 5 :
حذف ماژول هايي كه در صفحه اصلي نياز نيستند .

آموزش بالا بردن بارگذاري صفحات سايت هاي جوملايي قسمت يك

براي افزايش بارگذاري صفحات پايگاه هاي اينترنتي كه با joomla سخت شده است من گام هايي را ايجاد كردم كه در پايين آموزش ميدم .

گام يك : اگر سايت شما از جي كوئري بهره نميبرد براي مثال عناصر حركتي و افكتي مثل اسلايد شو ها و ... نداره نظر ما غيرفعال كردن موتولز جوملاست .
براي اينكار ميشه از پلاگين اختصاصي اينكار استفاده كنيد . پلاگيني كه به پايگاه اينترنتي شما اجازه مي ديد در هر صفحه اي كه خواستيد موتولز را غير فعال كنيد.

قدم 2 : كم كردن حجم عكس ها و از بين بردن عكس هايي كه به آنها نياز نيست و تنها در هنگام طراحي سايت ارزان خود با به كار بردن
اين عكس ها باعث افزايش قيمت طراحي سايت شما شده اند و نه تنها به شما كمك نكرده است بلكه به بهينه سازي سايت شما هم آسيب رسانده اند .

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فراگيري بالا بردن سرعت لود سايت هاي joomla قسمت دوم

گام 3 : حذف افزونه ها و ابزارهايي كه از سايتهاي ديگر خونده ميشن و باعث كم شدن سرعت وب سايت ميشن مثل آمار گير وبگذر و ... يا
ماژول هاي بلاگ . اين ابزارك ها به شدت سرعت بارگذاري را كاهش مي دهند . و چون بعضا سرورهاي خيلي قدرتمندي ندارند زمان زيادي نياز است تا بتوانند خدمات ارائه كنند
. و اين سرعت بارگذاري شما را خيلي خيلي كند مي كند .

گام 4 : استفاده از سرورهاي ايران و هاستهاي قدرتمند . استفاده از هاست سريع و قوي كه در افزايش سرعت سايت موثر است ، هزينه طراحي سايت
را نيز افزايش ميدهد . همچنين اگر سرور شما در ايران باشد سرعت جا به جايي فايلها به علت كم شدن مسافت كمي كمتر مي شود و سرعت
لود وب سايت را افزايش مي دهد البته به ياد داشته باشيد اين مسئله به بهينه سازي سايت شما كمك خاصي نميكند.

قدم 5 :
حذف بخش هايي كه در صفحه اصلي نياز نيستند .

فراگيري بالا بردن بارگذاري صفحات پايگاه اينترنتي هاي joomla پارت يك

براي افزايش سرعت بارگذاري وب سايت هاي كه با joomla سخت شده است من قدم هايي را تهيه كردم كه در پايين آموزش ميدم .

گام اول : اگر سايت شما از جي كوئري بهره نميبرد براي نمونه عناصر حركتي و افكتي مثل اسلايد شو ها و ... نداره پيشنهاد من حذف موتولز جوملاست .
براي اينكار ميتونيد از پلاگين اختصاصي اينكار بهره مند شويد . پلاگيني كه به سايت شما اجازه مي ديد در هر بخشي كه ميخواهيد موتولز را غير فعال كنيد.

گام 2 : كاهش حجم عكس ها و حذف تصاويري كه به آنها نياز نيست و تنها در هنگام طراحي سايت ارزان خود با استفاده از
اين تصاوير باعث افزايش قيمت طراحي سايت شما شده اند و نه تنها به شما كمك نكرده است بلكه به بهينه سازي سايت شما هم آسيب رسانده اند .

بازدید : 208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تاثير سادگي پايگاه در فروش آنلاين بخش 2
اين مطلب به دست وب سايت طراحي وب سايت ارزان تهيه شده است.

منو هاي مناسب و دقيق
اگر در سايت خود از بخش بندي هاي مناسب استفاده نكنيد ، هيچ كاربري نميتواند به سادگي كالا يا خدمات مورد نظر خود را در تارنما شما بيابد. به عنوان مثال تصور نماييد كه شما داراي يك سايت براي فروش تلفن همراه هستيد ، كابرپسندي در اين مثال يعني اينكه دسته بندي هاي شما بر اساس برند ( مثلا سوني ، سامسونگ و ... ) در اختيار بازديدكننده قرار بگيرد ، سپس هر برند زير منوهاي مختلفي داشته باشد كه بر اساس مدل هاي مختلف ساخته شده توسط اين شركت ميباشد مثلا برند سامسونگ ميتواند داراي زير منويي مثل گلكسي باشد كه خود گلكسي ميتواند داراي زير مجموعه هايي مانند سري اس و سري نوت باشد و الي آخر ...

قرار دادن نقشه وب سايت
گذاشتن نقشه سايت در اختيار بازديدكنندگان در افزايش كارايي وب سايت شما بسيار مفيد است. جدا از اين مسئله كه قرار دادن نقشه وب سايت در اختيار بازديد كنندگان باعث ميشود بازديدكننده با شماي كلي سايت شما آشنا شود.


اين مقاله توسط مركز سئو و طراحي ست اداري گردآوري شده است.

تاثير سادگي سايت در بازاريابي آنلاين بخش 1
اثر يوزر فرندلي بودن وب سايت در فروش آنلاين قسمت 1

اينترنت ماركتينگ موفق مستلزم داشتن طراحي سايت بهينه براي موتورهاي جستجو و همچنين يوزر فرندلي بودن براي مخاطبين است. در واقع وب سايت شما بستر لازم براي داشتن فروش موفق را فراهم ميكند . بسياري از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين فكر ميكنند با رعايت قواعد اينترنت ماركتينگ به صورت صد در صد ، ميتوانند به اهداف خود دستيابند درحالي كه اينترنت ماركتينگ به تنهايي هرگز قادر به افزايش فروش شما نيست . بازاريابي صحيح و اصولي ميتواند كاربران را به پايگاه شما بياورد اما اين مسئله به معني فروش بيشتر شما نخواهد بود ، براي بالابردن فروش از طريق بازاريابي اينترنتي به دو مسئله مهم و اساسي احتياج داريد ، ابتدا داشتن يك سايت يوزر فرندلي كه توانايي تبديل بازديدكننده به خريدار را داشته باشد ، دوم اينترنت ماركتينگ سالم و حرفه اي

اولين مسئله مهم و تاثيرگذار در مسئله بازاريابي اينترنتي ، كاربرپسندي سايت ، ديزاين وب سايت به صورت ساده و با پيچيدگي كم ميباشد. اين سادگي و عدم پيچيده بودن پايگاه هيچ تداخلي با زيبايي ظاهري سايت نداشته و منظور از كاربرپسندي ، وجود نظم و ترتيب در پايگاه شما ميباشد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي

متد هاي ساخت نوشته نو پارت سوم

استفاده كردن از دوربين و عكس گرفتن به صورت آنلاين
با يك موبايل ساده به آساني مي توانيد محتواي منحصر فردي براي وب سايت خود توليد كنيد مثلا اگر در زمينه آرايشگري و گريم كار مي كنيد مي توانيد از مدل هاي مختلف با كسب اجازه عكس گرفته و در سايت خود منتشر كنيد ، اين دوربين را بايد همه جا با خود همراه داشته باشيد و تصاوير متفاوتي در روز تهيه كنيد. همچنين استفاده از تصاوير خودتان باعث ميشود طراحي سايت ارزان تري داشته باشيد زيرا استفاده نمودن از تصاوير خود علاوه بر اينكه به به بهينه سازي سايت كمك فراواني ميكند ، باعث ميشود قيمت طراحي نيز كاهش يابد زيرا ديگر نيازي به طراحي تصاوير اختصاصي نخواهيد داشت.

تهيه كتابچه pde
ميتوانيد با توليد يك كتاب الكترونيكي قدرتمند ، مخاطبان زيادي را به سايت خود سرازير نماييد زيرا مخاطبان همواره به دنبال كسب اطلاعات جديد هستند . اگر توانايي ساخت يك كتاب جديد را نداريد مي توانيد با مطالعه چند كتاب خلاصه اي از آن ها تهيه كنيد و به صورت يك كتابچه پي دي اف در بياوريد ، به ياد داشته باشيد كه ذكر منبع اصلي اين كتاب ها كاربران را به سايت شما بسيار خوشبين خواهد نمود .

ساخت محتواي كوتاه اما مفيد
گوگل به تازگي اعلام كرده است كه مقاله هاي كوتاه حتي كمتر از 300 كلمه هم مي تواند در رتبه بندي يك سايت موثر باشد، شما با يك مقاله كوتاه مي توانيد به گوگل خود را اثبات كنيد، فقط كافيست كه از كلمات و جملاتي استفاده نمائيد كه گوگل متوجه شود كه مقاله شما مرتبط با سايت شما و كلمات كليدي باشد.

منبع : روش هاي ايجاد محتواي جديد

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


به چه شكل يك وب سايت را راه اندازي كنيم

دقت كرده ايد كه تجارت الكترونيك كم هزينه و پربازده تر از تبليغات دمده كنوني هست
پاكت نامه در طراحي ست اداري چگونه تعريف مي شود ودر آن چه نكته هايي مي بايست مورد توجه قرارگيرد

در ابتدا به تعريف پاكت نامه در طراحي ست اداري مشغول مي شويم

بزرگي پاكت نامه در طراحي ست اداري عموما مناسب با ابعاد سربرگ (A4) تعيين مي شود. بهتر است سفارش طراحي ست اداري

پيدا كردن آخرين تب‌هاي بسته شده در مرورگر


ازجمله مزيت به درد بخور كروم و سايرمرورگرها، نمايش پيج ها وب در تب‌هاي مختلف مي باشد

نخستين ماشين عمل جراحي داراي آپشن حس لامسه در دنيا

محققان دانشگاه ديكين كشور استراليا با همكاري "محسن مرادي دالوند" از دانشگاه هاروارد و سازمان ماشين هاي هوشمند تحقيقات و نوآوري (ICERI) درمان بيماري اچ اي وي در پيش است

مردي انگليسي شايد نخستين فرد مرد در جهان است

تمرين بدني از ايجاد ليپيد در بدن جلوگيري مي كند

دانشمندان دانشگاه فلوريدا اعلام كردند كه در زمان انجام تمرين ها ورزشي، هورموني كه در فرد ترشح مي شود و به كاهش كلسترول بدن كمك مي كند، ازشكل گيري آن نيز جلوگيري به عمل در مياورد

با جالب ترين تالارهاي جهان آشنا شويد
گامي اساسي براي برگزاري مراسمات عقد بندان
به چه شكل امكان دارد تعميرات لپ تاپ را به مرحله اجرا در اورد تونل طبيعي علي صدركه در منطقه همدان:از شگفتي هاي طبيعي دنيا مي باشدشما به ته كشور ايران خوش آمديد

ورود به جنگل حرا با طعم شوريده و باق لوا

قديمي‌ترين مدرك كشور كتيبه هاي ميخي پادشاه بزرگ ايراني داريوش نام اين سرزمين را «ماكا» مينامند. بعد از اسلام اين سرزمين «مكران» نام گرفت كه.....

بازدید : 202
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يبسيشس

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 5187
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه